ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – produkty sypkie, przyprawy i inne- Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – produkty sypkie, przyprawy i inne-

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – produkty sypkie, przyprawy i inne-

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Zakup

Zamawiający: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary, ul. 1 Maja 3a

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-12-13 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-12-13 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy ul. 1 Maja 3a 68- 200 Żary

Ogłoszono dnia: 2022-12-06 przez Barbara Markulak

Treść:

Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach
produkty sypkie, przyprawy i inne-
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro
 
  1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola- „produkty sypkie, przyprawy i inne”
 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu
zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to
produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt
równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory
smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy
zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna
2.żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym
zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z
obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania
Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
3.wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej
żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych
na czytelnych etykietach.
 
3. Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający
utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
1) Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem
identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu
spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich
identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
żywnościowego.
2) W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej
Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w
dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą
wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia
i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
3) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do
odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez
Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności,
będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się
przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg),
cen jednostkowych i wartości.
4) Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych
informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
5) Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe
zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania
wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie
będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany
asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego.
Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi
zamówieniami.
6) Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu
spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka
transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z
wyłączeniem dni świątecznych w godz. 6:30 - 8:00, następnego dnia po dniu złożenia
zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
7) Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje
sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
8) Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez
Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i
ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach,
wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w
trybie pilnej realizacji.
9)Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami
prawa Żywnościowego.

 
4. Warunki realizacji zadania
  1. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego
rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
b) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
c) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) 
odpowiadającym  wymogom HACCP,
d) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.

 
 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023r.
1.   Zamówienie będzie składane codziennie lub wg potrzeb, telefonicznie lub faksem przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego
2.   Termin płatności do 14 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury
 
6. Kryteria wyboru:
 1) cena oferty brutto „C” - 98%
„C” = cena brutto najniższa x 100 x 98
cena brutto badanej oferty
2) „G” częstotliwość dostaw – 2%
dostawa raz w tygodniu – 0 pkt.
dostawa dwa razy w tygodniu -1 pkt.
dostawa codziennie - 2 pkt
3) Ilość uzyskanych punktów w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria:
„C’ + ‘G’
4) Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów.
Punkty wylicz się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiający wybierze wykonawcę, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
6) Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów( „C”+”G”)
7) W sytuacji gdy nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny i innych kryteriów oceny ofert,
zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
7. Wymagania :
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  2. Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  3. Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania i złożona w siedzibie Zamawiającego w Miejskim Przedszkolu nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach, ul. 1 Maja 3a (sekretariat), w formie elektronicznej: referent.mp2zary@wp.pl do dnia 13.12.2022r. do godziny 10:00.
  4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13.12. 2022r. o godz. 10.30 natomiast informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach.
  5. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
  6. Osobą do kontaktu z oferentami jest: samodzielny referent – Barbara Markulak
  7. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
  8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
 
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy
  4. Klauzula informacyjna

Załączniki

  • formularz ofertowy (XLSX, 11.1 KiB) Data publikacji: 2022-12-07 | Data wytworzenia informacji: 2022-12-06 | złożone: 2022-12-07, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-12-13
  • oświadczenie (DOC, 15 KiB) Data publikacji: 2022-12-06 | Data wytworzenia informacji: 2022-12-06 | złożone: 2022-12-06, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-12-13
  • klauzura informacyjna (DOCX, 14.1 KiB) Data publikacji: 2022-12-06 | Data wytworzenia informacji: 2022-12-06 | złożone: 2022-12-06, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-12-13
  • wzór umowy (ODT, 24.8 KiB) Data publikacji: 2022-12-07 | Data wytworzenia informacji: 2022-12-06 | złożone: 2022-12-06, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-12-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole Nr 2
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Markulak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-06 14:39:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iza Reczuch
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-07 07:22:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iza Reczuch
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-17 12:27:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
314 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony