ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na drewnianą z drewna klejonego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy, ul. 1 Maja 3a, 68-200 ŻaryDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na drewnianą z drewna klejonego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy, ul. 1 Maja 3a, 68-200 Żary

Szczegóły informacji

Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na drewnianą z drewna klejonego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy, ul. 1 Maja 3a, 68-200 Żary

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary, ul. 1 Maja 3a

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-04-21 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-04-21 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary,ul. 1 Maja 3a

Ogłoszono dnia: 2017-04-05 przez Ewa Serwińska

Treść:

 
Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy
68-200 Żary
ul. 1 Maja 3a
 
 
MP2. 262.1.2017
 
 
ZAPROSZENIE DO SKŁADNIA OFERT
REALIZACJI ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI
30 TYS. EURO
 
 
Zamawiający –Miejskie Przedszkole Nr 2, im. Jana Brzechwy w Żarach, ul. 1 Maja 3a zaprasza do udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, której przedmiotem jest:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na drewnianą z drewna klejonego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy, ul. 1 Maja 3a, 68 – 200 Żary. na warunkach przedstawionych poniżej.
 
I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont stolarki okiennej polegający na dostawie i wymianie okien drewnianych na drewniane w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach w wybranych pomieszczeniach w piwnicy, na parterze, I pietrze i strychu. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się następujące elementy: 1 roboty demontażowe starych okien drewnianych, 2. roboty montażowe nowych okien drewnianych, w konstrukcji jednoramowej, z szybą zespoloną, odtwarzającą podziały i profile elementów stolarskich (ślemiona, listwy przymykowe, ramy) w kolorze białym. 3. wymianę parapetów wewnętrznych na drewniane ( dębowe) z profilem krawędzi, 4. wymianę parapetów zewnętrznych na tytan- cynk, w kolorze naturalnym, 5. Prace wykończeniowe, 6. wywóz utylizacja starej stolarki okiennej.
2.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany dla inwestycji pn.: „Remont istniejących okien polegający na wymianie okien
drewnianych na drewniane” w budynku Miejskiego Przedszkola nr w Żarach” opracowany przez Pracownię
Projektową „MM-PROJEKT” M. Marciniak, z siedzibą przy al. wojska Polskiego 98, 68-200 Żary –stanowiący załącznik nr 1
2) przedmiar robót dla inwestycji pn.: Remont istniejących okien polegający na wymianie okien drewnianych na drewniane” w budynku Miejskiego Przedszkola nr w Żarach” opracowany przez opracowany przez Pracownię Projektową „MM-PROJEKT” M. Marciniak, z siedzibą przy al. wojska Polskiego 98, 68-200 Żary – stanowiący załącznik nr 2
3) Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – specyfikacja techniczna – stanowiący załącznik nr 3
4) zestawienie projektowanych elementów okiennych – załącznik nr 4
5) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków sprawa: ZN.5142.12.2016[mZar/7]-zał. Nr 5
 
  1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7
4.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do:
1) wykonania własnych pomiarów okien, Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z
błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy. Wizja lokalna, w tym dokonanie pomiarów z natury przeprowadzona jest na koszt wykonawcy. Dokonana wizja winna być potwierdzona oświadczeniem wykonawcy.
2) wykonania i przedstawienia do pisemnej akceptacji przez przedstawiciela Lubuskiego Konserwatora
Zabytków model stolarki ( fragment lub całe okno w drewnie)
3) uzgodnienia z Zamawiającym wszelkich wątpliwości i szczegółów.
 
5. W zakresie wykonawcy jest zabezpieczenie wszelkich niezbędnych materiałów związanych z prawidłową i pełną realizacją w.w przedmiotu zamówienia.
 
6. Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi obowiązujących norm oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i pisemną aprobatę Lubuskiego wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze
 
II WARUNKI FINANSOWE/ ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI
 
1. Wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu przedmiotu umowy tj .po wykonaniu montażu wskazanych okien i ich odbiorze, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru.
2. Płatność będzie realizowana przez Zamawiającego bez zaliczek, przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
3.Cena oferty musi obejmować całość kosztów robót i wszystkich innych wydatków niezbędnych do poniesienia przy realizowaniu przedmiotu zamówienia,. Pominięcie lub nieuwzględnienie w kwocie wynagrodzenia przez wykonawcę kosztów wszystkich robót i innych wydatków niezbędnych do pełnego i prawidłowego zrealizowania Przedmiotu zamówienia stanowi element ryzyka Wykonawcy i nie będzie skutkować zwiększeniem Wynagrodzenia
4. Szczegółowe warunki zawiera załączony wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia
5. Sposób obliczania ceny:
 
1)Przyjętą przez zamawiającego formą wynagrodzenia wykonawcy jest wynagrodzenie ryczałtowe.
 
2) Cena ryczałtowa oferty brutto winna być ceną kompletną i jednoznaczną, zawierać należny podatek VAT oraz musi
uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jak również obejmować wszelkie koszty wynikające z obowiązków wykonawcy określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w dokumentacji a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących.
3) Przedmiar robót został udostępniony wykonawcom jedynie jako element pomocniczy. Na Wykonawcy spoczywa
obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty, w tym zaznajomienie się z lokalizacją inwestycji, dokonanie wizji lokalnej na ww. obiekcie, pobrania pomiaru z natury
itp. Wszystkie pozycje przedmiarowo- kosztorysowe należy oszacować włącznie ze wszystkimi niezbędnymi do ich wykonania pracami związanymi z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, robót porządkowych, w tym związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy, dozorowaniem budowy, wywozem gruzu, inwentaryzacją podwykonawczą, dokumentacja podwykonawczą i in.
4) Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe
dokonywane będą w PLN.
5) Cenę ryczałtową oferty netto oraz brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotówkach (słownie i cyfrowo) oraz należny podatek VAT (w %) należy podać w pkt. 1 formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
6) W pkt. 2 formularza oferty wykonawca podaje również składniki kalkulacyjne na podstawie których dokonał kalkulacji ceny ryczałtowej za roboty budowlane. Podane składniki kalkulacyjne stanowić będą podstawę do sporządzenia przez wykonawcę kosztorysu na roboty zaniechane, o których mowa w § 5 ust. 4 i 5 umowy (załącznik nr 7 do zapytania ofertowego)
7) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w sytuacjach i na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania ofertowego
 
6. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2017r.
 
III KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
 
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się kryterium:
1) cena ryczałtowa oferty brutto „C”...................................98 %
 
Punktacja za kryterium: „cena ryczałtowa oferty brutto C” zostanie obliczona wg wzoru:
cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
C” = x 100 x 98 %
cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
 
2) termin gwarancji jakości „G” ……….............................……2 %
a) punktacja za kryterium: „termin gwarancji jakości G”:
  • 60 miesięcy – 0 punktów;
  • 72 miesięcy – 1 punkt;
  • 84 miesięcy – 2 punkty.
b) wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji jakości, w punkcie 4 formularza
oferty dokonując odpowiednich skreśleń: 60, 72 lub 84 miesięcy.
c) w przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja
jakości, zamawiający uzna, że wykonawca udziela gwarancji jakości na minimalny okres tj. 60 miesięcy.
d) Ilość uzyskanych punktów w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria:
„C” + „G”
e) Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów.
Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
f) Zamawiający wybierze wykonawcę, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
g) Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów („C”+ „G”).
h) W sytuacji gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
 
 
IV WARUNKI UDZIAŁU I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
 
 
1 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, a maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferta musi być czytelna. wg załączonego formularza stanowiącego
załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
2 Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty.
3. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami zostaną wypełnione przez
wykonawcę ściśle według niniejszych postanowień, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę.
4. W przypadku gdy wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W sytuacji, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
5. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
6. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana do zamawiającego, opieczętowana pieczątką firmową wykonawcy i posiadać oznaczenia: <<Oferta na udział w przetargu nieograniczonym pn.: Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na drewnianą z drewna klejonego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 przy ul. 1 Maja 3a w Żarach” nie otwierać przed 21 kwietnia 2017r. godz.10..30>>.
 
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą formularz oferty ( załącznik nr 6) oraz :
  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
  1. a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie dotyczące wykonania robót odpowiadające przedmiotowi zamówienia w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub na obszarze wpisanym do rejestru zabytków potwierdzonego dowodami, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
 
  1. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającego:
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz która brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
- Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i odpowiadać będzie za kierowanie robotami budowlanymi wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych - nr uprawnień, specjalność, zakres, data ważności przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - niezbędnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w realizacji zamówienia zgodnie z Prawem
budowlanym oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4
do formularza oferty).
  1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie
    spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 7 niniejszego zapytania
    ofertowego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca
    spełnia. Niespełnianie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 7 pkt. 1) i
    2) spowoduje wykluczenie wykonawcy.
    Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy - pod rygorem
wykluczenia z postępowania - złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, według załącznika nr 1 do oferty.
10. Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust. 7 zapytania ofertowego należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania - złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, według załącznika nr 2 do oferty.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz wskazaniem czy jest to doświadczenie własne wykonawcy, czy polega on na doświadczeniu innych podmiotów wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według załącznika nr 3 do oferty. Dowodami, o których mowa są poświadczenia lub inne dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót), jeżeli z uzasadnionych przyczyno obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 4 do oferty.
  2. Oświadczenie wykonawcy, że osoby wskazane w załączniku nr 4 do oferty,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, według załącznika nr 5 do oferty.
    V DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce i termin składania oferty:
1) ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy, ul. 1 Maja
3a, 68 -200 Żary sekretariat w terminie …do 21. kwietnia 2017r..................do godziny ....10.30.................................
2) oferty można składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 – 15.00
3) osobami upoważnionymi do odbioru ofert jest: Ewa Rafalik
4) termin składania ofert upływa …21 kwietnia 2017r.do godz. 10.00……………………..
5) Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą ( np. pocztą kurierską) - o terminie jej złożenia decyduje termin dostarczenia oferty do Zamawiającego, a nie np. termin wysłania listem poleconym lub złożenia zlecenia dostarczenia oferty pocztą kurierską.
6) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w pkt. 4 zostaną niezwłocznie
zwrócone bez otwierania.
7) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest pani / pan …Ewa Serwińska,
nr telefonu …68 374 36 59…adres poczty elektronicznej …dyrektor.mp2zary@wp.pl…………………………………
 
 
VI WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty tylko wybranemu Wykonawcy zamówienia
 
 
 
Z poważaniem
……………………….…………
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

  • projekt budowlany (DOCX, 3.2 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • zał. nr 1 do projektu budowlanego (PDF, 721.1 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 1I-1 ZD (PDF, 2 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 7I (PDF, 724.6 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 7I-ZD (PDF, 1.1 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 8I (PDF, 705.8 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 8I-ZD (PDF, 531.4 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 9I (PDF, 637.1 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 9I-ZD (PDF, 1.1 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 19I (PDF, 752.1 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 20I (PDF, 725.7 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 19 20ZD (PDF, 1 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 20I (PDF, 725.7 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 20I 3 (PDF, 725.7 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 21I (PDF, 741.6 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 21IZD (PDF, 1.4 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 22I (PDF, 382.2 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 22IZD (PDF, 416.6 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 23I (PDF, 693 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 23IZD (PDF, 911 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 24I (PDF, 676.8 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 24IZD (PDF, 456.2 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 25I (PDF, 716.2 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • 25IZD (PDF, 1.8 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • zał. nr 2 przedmiar robót (PDF, 140.4 KiB) Data publikacji: 2017-04-06 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-06
  • zał. nr 3 warunki techniczne (DOCX, 28.6 KiB) Data publikacji: 2017-04-06 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-06 | złożone: 2017-04-06, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • zał. nr 4 zestawienie projektowanych okien (ODT, 18.2 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • zał. nr 5 decyzja konserwatora (DOC, 2 MiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • zał. nr 6 formularz oferty (ODT, 25.9 KiB) Data publikacji: 2017-04-05 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-05 | złożone: 2017-04-05, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • wzór umowy zał. nr 7 (ODT, 40.9 KiB) Data publikacji: 2017-04-06 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-06 | złożone: 2017-04-06, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-21
  • protokół (ODT, 24 KiB) Data publikacji: 2017-04-27 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-27 | złożone: 2017-04-27, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-27
  • protokół (ODT, 24 KiB) Data publikacji: 2017-04-27 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-27 | złożone: 2017-04-27, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-04-27

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole Nr 2
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Serwińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Serwińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-05 13:10:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-05 14:52:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-19 11:05:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2072 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony