ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – pieczywa-Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – pieczywa-

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – pieczywa-

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary, ul. 1 Maja 3a

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-12-04 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary, ul. 1 Maja 3a

Ogłoszono dnia: 2020-11-25 przez

Treść:

Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach
– pieczywa-
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro
 
  1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola- „pieczywa”
 
       2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  1. zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna
  2. żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
  3. wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
 
3. Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający
    utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
1).Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym
   kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje
   artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i
   umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie
   przepisami prawa żywnościowego.
2)W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej
  Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub
   telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić
   żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od
   dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności
   nie spełniającej wymagań.
3)Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do
   odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności
   przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej
   żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie
   dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego
   towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
4)Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych
   informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
5)Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią
   szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu
   niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia
   ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 6)Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie
   zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów
   będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
7)Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu  
   spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka
   transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z
   wyłączeniem dni świątecznych w godz. 6:30 - 8:00, następnego dnia po dniu złożenia
   zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
8)Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje 
   sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9)Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy
   przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże
   rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych
   przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć
   doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
10)Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami
   prawa Żywnościowego.
4. Warunki realizacji zadania
  1. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
a)  posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego 
    rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
b) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
c) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) 
   odpowiadającym  wymogom HACCP,
d) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
 
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1.01.2021r. do 31 grudnia 2021r.
1) Zamówienie będzie składane codziennie lub wg potrzeb, telefonicznie lub faksem przez osobę
    upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego
2) Termin płatności do 14 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury
 
6. Kryteria wyboru:
   1) cena oferty brutto „C” - 98%
  „C” = cena brutto najniższa              x 100 x 98
             cena brutto badanej oferty
 
  2) „G” częstotliwość dostaw – 2%
  dostawa raz w tygodniu – 0 pkt.
  dostawa dwa razy w tygodniu -1 pkt.
  dostawa codziennie  - 2 pkt
  1. Ilość uzyskanych punktów  w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria:  
„C’ + ‘G’
   4)Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów.       
      Punkty wylicz się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
   5) Zamawiający wybierze wykonawcę, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
  6) Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska najwiekszą ilość punktów( „C”+”G”)
  7) W sytuacji gdy nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że
           dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny i innych kryteriów oceny   
          ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
7. Wymagania :
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  2. Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  3. Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania i złożona w siedzibie Zamawiającego w Miejskim Przedszkolu nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach, ul. 1 Maja 3a (sekretariat), w formie elektronicznej: dyrektor.mp2zary@wp.pl do dnia 04.12.2020r. do godziny 10;00.
  4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.12.2020r. o godz. 10.30 natomiast informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach.
  5. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
  6. Osobą do kontaktu z oferentami jest: samodzielny referent – Ewa Rafalik
  7. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
  8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
 
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy
  4. klauzula informacyjna
 
 

Załączniki

  • formularz ofertowy (ODS, 7.8 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2020-12-04
  • oświadczenie (DOC, 15 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2020-12-04
  • wzór umowy (ODT, 17.3 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2020-12-04
  • klauzula informacyjna (DOCX, 14.5 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2020-12-04
« powrót do poprzedniej strony